سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 50
کل بازدید : 292947
کل یادداشتها ها : 3116

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 96/5/31 ساعت 4:4 ص توسط جمیل


کتاب حاضر سطح اول از کتاب نفیس صفر تا صد بورس و با عنوان مقدمات بزار بورس در 59 صفحه تهیه شده است
دسته بندی بورس و کالا
بازدید ها 77
فرمت فایل pdf
حجم فایل 4201 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59
آموزش مقدمات بازار بورس

فروشنده فایل

کد کاربری 488
کاربر

کتاب حاضر سطح اول از کتاب نفیس صفر تا صد بورس می باشد و بصورت جداگانه تحت عنوان مقدمات بورس در 59 صفحه تهیه شده است. برخی از عناوین مهم موجود در کتاب فوق عبارتند از:

بخش مقدمات: مفاهیم و اطلاعات بورس - سایتهای پرکاربرد - حجم مبنا و قیمتها - انواع سود - P/E و ....






نوشته شده در تاریخ 96/5/31 ساعت 4:3 ص توسط جمیل


پایان نامه بودجه و پروژه های عمرانی
دسته بندی عمران
بازدید ها 73
فرمت فایل docx
حجم فایل 91 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49
بودجه و پروژه های عمرانی

فروشنده فایل

کد کاربری 503
کاربر

بودجه و پروژه های عمرانی

مقدمه

 






نوشته شده در تاریخ 96/5/31 ساعت 4:2 ص توسط جمیل


این فایل شامل مقاله انگلیسی و ترجمه آن در زمینه حسابداری می‌باشد مقاله اصلی 37 صفحه و ترجمه آن 42 صفحه در قالب وورد و قابل ویرایش است
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 84
فرمت فایل docx
حجم فایل 569 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
مقاله حسابداری همراه با ترجمه

فروشنده فایل

کد کاربری 259
کاربر

این فایل شامل یک مقاله لاتین در 37 صفحه و ترجمه کامل آن در 42 صفحه می‌باشد. مناسب برای رشته‌های حسابداری، حسابرسی و رشته‌های مرتبط در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.مقاله اتین pdf و ترجمه آن در قالب وورد و قابل ویرایش است. گزیده ای از ترجمه مقاله در زیر آورده شده است.

موضوع : راههای موجود برای کلاه‌برداری حسابدار : شواهد و تحلیلهای استرالیا

مربوط به دروس بررسی موارد خاص در حسابداری و تصمیم‌گیری در مسایل مالی

چکیده

هدف : هدف از این مقاله بررسی راههای موجود برای ارتکاب به کلاه برداری در حسابداری یا وظایف مرتبط است ، با تمرکز روی هر دو نگرش تحریک موقعیت و عناصر زمینه‌ای است.

طراحی / روش‌شناسی / رهیافت – طراحی یک طبقه‌بندی قانونی ناهنجار – محور توسط وارینگ و همکاران (1995) و ویزبرگ و وارینگ (2001) توسعه یافت که نگرش های منحصر به فرد و عناصر موقعیتی و ارتباط آنها با رفتار نامشروع را برجسته کردند ، نویسندگان یک تجزیه و تحلیل محتوای کیفی از اطلاعات در دسترس رسانه ها و گزارش شده در دادگاه روی یک پایگاه داده دستی جمع‌آوری شده از کلاه برداری 192 حسابدار در استرالیا






نوشته شده در تاریخ 96/5/31 ساعت 4:2 ص توسط جمیل


ستان خوزستان با گستره بیش از 64746 کیلومتر مربع در جنوب غربی کشور عزیزمان ایران یکی از استانهای گرمسیری کشورمان است
دسته بندی گزارش کارآموزی
بازدید ها 76
فرمت فایل doc
حجم فایل 12390 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 142
گزارش کار آموزی ،آشنایی با امور برق شوش و خطوط توزیع

فروشنده فایل

کد کاربری 486
کاربر

مقدمه

استان خوزستان با گستره بیش از 64746 کیلومتر مربع در جنوب غربی کشور عزیزمان ایران یکی از استانهای گرمسیری کشورمان است. این استان باشرایط اقلیمی خاص متفاوت از سایر استانهاست. پهنه این استان به گونه ای است که قسمتهایی از آن در گرمسیر و قسمتهایی در سردسیر قرار گرفته است.استان خوزستان با بیش از سی شهر و چهار هزاروپانصد روستای مسکونی یکی از استانهای مرزی می باشد که دارای مرز و محدوده خشکی و آب است. صنایع عظیمی همچون نفت ، فولاد ، لوله سازی و صنایع جانبی نیشکر و همچنین سدهای بزرگ و نیروگاههای متعدد در آن وجود دارد .متأسفانه استان خوزستان صدمات زیادی از جنگ تحمیلی دیده است که این رخداد پس از سالها هنوز اثرات آن نمایان است.در استان خوزستان با این گرمای طاقت فرسا که از نیمه دوم فروردین ماه آغاز وتا آبان ادامه می یابد بطوری که بیش از نیمی از سال گرم می باشد و با این زندگی ماشینی و برای فرار از گرما اهمیت نعمت برق بر کسی پوشیده نیست. از آنجا که استان خوزستان دارای نیروگاههای برق آبی و نیز نیروگاههای حرارتی و گازی می باشد به لطف خدا تولید برق در این استان رشد شایانی داشته است.ولی پایداری شبکه برق در استان خوزستان کاری بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. گرمای بیش از 50 درجه در بیابانهای استان و تأثیر آن بر عبور خطوط انتقال نیرو ، فرسوده بودن قسمت هایی از شبکه برق و استفاده غیر مجاز ازبرق که خود معضلی مهم برای کارشناسان برق می باشد، عدم آشنایی بعضی از شهروندان به فرهنگ مصرف برق و مصرف بی رویه با توجه به محدودیت تولید و انتقال و توزیع برق از جمله مشکلات موجود است که دفع هر کدام از مشکلات فوق موجب پایداری بهتر شبکه خواهد بود و از خاموشی های ناخواسته جلوگیری خواهد نمود.

استان خوزستان در طول شبانه روز دارای دو پیک مصرف است . یکی در اوج گرما و دیگری در شب که استفاده شهروندان از وسایل روشنایی نیز به آن اضافه خواهد شد. در حالی که استانهای دیگر وضعیت هوایی خنک تری دارند و تنها پیک مصرف آنها شب است که این خود اهمیت نگهداری و پایداری شبکه برق خوزستان را دوچندان می نماید. لذا شرکت برق منطقه ای خوزستان و شرکت های تابعه که در امر تولید ، انتقال و توزیع برق مشغول خدمت رسانی به شهروندان با آگاهی از مشکلات مذکور و توجه به گرمای بالای پنجاه درجه اقدامات در خور ستایشی دارند.اگر چه گاه در اثر حوادث ناخواسته ای شاهد قطعی برق دربرخی از مناطق استان می باشیم ولی پرسنل زحمتکش شرکتهای تابع برق منطقه ای خوزستان سعی در کاهش و به حداقل رساندن زمان خاموشی دارند.

فهرست مطالب

عنوان

صفحه






نوشته شده در تاریخ 96/5/31 ساعت 4:1 ص توسط جمیل


عنوان دانلود داده های نسبت کیو ((Q توبین شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93 دسته حسابداری مدیریت مالی اقتصاد فرمتExcel ئئوری Q که نخستین بار در سال 1969توسط یک اقتصاددان به نام جیمز توبین به منظور ارزیابی پروزه های سرمایه گذاری از نسبت ارزش بازار شرکت به ارزش دفتری دارایی های شرکت استفاده نمود که این نسبت به شاخص
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 96
فرمت فایل zip
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
دانلود داده های نسبت کیو ((Q توبین شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  از سال 89 الی 93

فروشنده فایل

کد کاربری 227
کاربر

عنوان: دانلود داده های نسبت کیو ((Q توبین شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ